Etykiety

Acufactum (2) Aimee Stewart (19) Alessandra Adelaide Needleworks (13) Bent Creek (1) Bloemencorso (2) Bothy Threads (7) Boże Narodzenie (43) Brooke Books (1) Cardinal Christmas Ball (2) CCN (29) Chapeau Ivre (2) Cuore e Batticuore (1) Deepest Love (3) dekoracje (4) Des Crepes (4) Dimensions (3) diy (1) Dzień Matki (3) Dzień Ojca (5) Elisa Passions (3) Enchanted Mermaid (4) Fée a la Mésange (2) Fée au Rouge - Gorge (4) Fee Bleue (3) Fee Chatainge (1) Fizzy Moon (2) galeria (171) Haed (17) HAFT XXX (322) handmade (22) Heritage Stitchcraft (1) Jan Houtman (7) karnet na igły (4) kartki (29) Koningsdag (1) koty (10) Krzyżykowe ABC (15) Le Martin Pecheur (3) Le Pecheur (3) LHN (15) listownik (1) Lizzie Kate (13) Mediterranean Mermaid (1) Mermaid Azure (4) Mermaid of the Pearls (4) Mermaids of the deep blue (4) metryczka (12) Mill Hill (36) Mirabilia (53) moja kicia Zuzia (13) moje projekty (25) monogram (11) narzędzia (10) Neocraft (6) Nimue (27) Nora Corbett (49) okno na świat (19) organizacja (16) Paris (3) Passione Ricamo (3) Permin of Copenhagen (8) pinkeep (2) podziękowania (22) pomysły (28) Poussière de Fée (4) prezent (51) Queen of Mermaid (3) RR ciasteczkowy (4) RR herbaciany (5) Rto (4) Sabrina (1) Sajou (1) Sal " Drzewo życia" (7) sal bożonarodzeniowy 2013 (3) sal bożonarodzeniowy 2014 (5) Sal jesienny (12) Sal księżycowy (7) sal świąteczny 2013 (4) Sal u Anny (15) Sal u Diany (3) Sal wiosenno - letni (8) Sal z Imbryczkiem (3) SCHIPHOL- lot MH17 (1) SODA (10) tatty teddy (11) The Bliss Fairy (6) The Petal Fairy (5) The Snowflower Diaries (3) The Stargazer (5) UB- design (4) Valerie Pfeiffer (1) Vervaco (2) w dniu ślubu (4) Wielkanoc (15) wiosna (8) World Travel Book Shelf (19) Wyróżnienie (4) wzory haftów (5) zakładka (2) zakupy (38) zawieszki (43) Zweigart (4) życzenia (28)

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 4 kwietnia 2014

Tym razem bez krzyżyków

Dzisiaj post inny od innych, a w szczególności kieruje go do dziewczyn, 
które zostawiły komentarze pod moimi ostatnimi postami. 
Mam nadzieje, ze wiecie o kogo chodzi. 

Na początek WIELKIE PODZIEKOWANIA 
za mile słowa skierowane w stronę mojej wróżki.
Sprawiły mi ogromna radość :))))))))))

Drugie PODZIEKOWANIE za wszystkie  życzenia 
mojego szybkiego powrotu do zdrowia. 
Dziękuje Wam ogromnie!!!!!!!!

A teraz pora na moje wytłumaczenie...
Po wizycie w szpitalu i zrobieniu zdjęcia mojej prawej ręki okazało się, że mam złamaną kość obojczyka, dlatego właśnie moja ręka od łokcia w dol jest w 100 % sprawna, a problem sprawia mi jej podnoszenie np spięcie włosów w kucyk czy umycie zębów. 
To samo się tyczy odkręcenia butelki i wszystkich czynności, do których muszę włożyć sile prawej dłoni.
Na razie holenderskie leczenie polega na tym, że chodzę z temblakiem, który jest szerokości paska od spodni i miękki jak gąbka. 
Dlatego w miarę możliwości staram się go ściągać i po prostu nie nadwyrężać prawej strony.
Problem w tym, że jestem praworęczna i wszystko za co się zabieram ręką lewa wygląda tragicznie.
Więc najlepiej dla wszystkich było zajęcie miejsca na sofie, a jako, że należę do osób, które nie potrafią usiedzieć w miejscu kombinowałam jakby tu móc haftować.

I w końcu znalazłam sposób....
W pozycji pół leżącej mogę bez problemu haftować, bo nie ruszam w ogóle ręką od łokcia w górę.
Dlatego nie dziwcie się dziewczyny, ze tak szybko mi idzie.
Ja po prostu nic innego nie mam do roboty, więc całymi dniami haftuje.
Paluchy już  mnie całe bolą, ale zdecydowanie wolę ten ból ;))))))))

DZIĘKUJĘ WAM JESZCZE RAZ PRZEOGROMNIE ZA WSZYSTKIE MIŁE SŁOWA!!!!!!!!!!!!

4 komentarze:

  1. Zycze Ci duzo zdrowka, wiem co to znaczy niesprawnosc....! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej i nie nadwyrężaj ręki!! :))
    Pozdrawiam
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że gipsu nie masz... bo przy obojczyku to cała klatka unieruchomiona by była...
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie tak jka mówią dziewczyny, nie nadwyrężaj ręki. Achhh pamiętam jak miałam nogę w szynie, jedyne co musiałam robić to haftować :)) Cudowne chwile :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!!!!