Etykiety

Acufactum (2) Aimee Stewart (19) Alessandra Adelaide Needleworks (13) Bent Creek (1) Bloemencorso (2) Bothy Threads (7) Boże Narodzenie (43) Brooke Books (1) Cardinal Christmas Ball (2) CCN (29) Chapeau Ivre (2) Cuore e Batticuore (1) Deepest Love (3) dekoracje (4) Des Crepes (4) Dimensions (3) diy (1) Dzień Matki (3) Dzień Ojca (5) Elisa Passions (3) Enchanted Mermaid (4) Fée a la Mésange (2) Fée au Rouge - Gorge (4) Fee Bleue (3) Fee Chatainge (1) Fizzy Moon (2) galeria (171) Haed (17) HAFT XXX (322) handmade (22) Heritage Stitchcraft (1) Jan Houtman (7) karnet na igły (4) kartki (29) Koningsdag (1) koty (10) Krzyżykowe ABC (15) Le Martin Pecheur (3) Le Pecheur (3) LHN (15) listownik (1) Lizzie Kate (13) Mediterranean Mermaid (1) Mermaid Azure (4) Mermaid of the Pearls (4) Mermaids of the deep blue (4) metryczka (12) Mill Hill (36) Mirabilia (53) moja kicia Zuzia (13) moje projekty (25) monogram (11) narzędzia (10) Neocraft (6) Nimue (27) Nora Corbett (49) okno na świat (19) organizacja (16) Paris (3) Passione Ricamo (3) Permin of Copenhagen (8) pinkeep (2) podziękowania (22) pomysły (28) Poussière de Fée (4) prezent (51) Queen of Mermaid (3) RR ciasteczkowy (4) RR herbaciany (5) Rto (4) Sabrina (1) Sajou (1) Sal " Drzewo życia" (7) sal bożonarodzeniowy 2013 (3) sal bożonarodzeniowy 2014 (5) Sal jesienny (12) Sal księżycowy (7) sal świąteczny 2013 (4) Sal u Anny (15) Sal u Diany (3) Sal wiosenno - letni (8) Sal z Imbryczkiem (3) SCHIPHOL- lot MH17 (1) SODA (10) tatty teddy (11) The Bliss Fairy (6) The Petal Fairy (5) The Snowflower Diaries (3) The Stargazer (5) UB- design (4) Valerie Pfeiffer (1) Vervaco (2) w dniu ślubu (4) Wielkanoc (15) wiosna (8) World Travel Book Shelf (19) Wyróżnienie (4) wzory haftów (5) zakładka (2) zakupy (38) zawieszki (43) Zweigart (4) życzenia (28)

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 9 sierpnia 2013

'' Drzewo życia"- Sal 2013- 2

Na początek chciałam powitać nowe obserwatorki. Cieszę sie bardzo, ze macie ochotę podglądać moje haftowanki. Mam nadzieje, ze nasze grono będzie sie powiększać.
Dziś chciałam Wam zaprezentować moje początki w Salu u Cheni. To moja pierwsza odsłona "Drzewa życia" z racji tego, ze przylaczylam sie do zabawy troszkę pozniej, ale mam nadzieje nadrobić braki. Oczywiście jak to bywa u mnie z praca na lnie, nie obyło sie bez prucia, ale obrazek jaki powoli pojawia sie na materiale bardzo mi sie podoba. Schemat jest bardzo przyjemny do wyszywania. Jeżeli chodzi o daty jakich w nim użyje to długo myśląc zgodnie z tematem, ze jest to "Drzewo życia", zaangażuje do tego moich kochanych rodziców.


Zdjęcie z maksmalnym kontrastem

Na koniec widok jaki uraczył mnie wczoraj wieczorem. Przepiękna i przeogromna tęcza jaka pojawiła sie na niebie. Mój obiektyw miał problem aby ja cała  objąć.






7 komentarzy:

  1. Powodzenia w wyszywaniu :) Piękna tęcza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak te kolory cudnie prezentują się na lnie! Efekt jest naprawdę niesamowity! Kurcze, jak ja żałuję, że nie wyszywam tego samplera na lnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pretty great post. I simply stumbled upon your weblog and
    wished to mention that I have really loved surfing around your weblog posts.

    In any case I will be subscribing on your rss feed
    and I hope you write once more soon!

    Feel free to visit my website - iherb.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I was extremely pleased to discover this
    page. I want to to thank you for your time just for this fantastic read!!
    I definitely enjoyed every part of it and I have you saved as a favorite to see new stuff in your blog.


    Stop by my page this blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Its such as you read my mind! You seem to grasp so much about this, like you wrote
    the guide in it or something. I think that you could do with some % to pressure the message home a little bit, however instead
    of that, that is magnificent blog. A great read. I'll certainly
    be back.

    Here is my homepage - quest nutrition bars watch

    OdpowiedzUsuń
  6. I'm amazed, I must say. Seldom do I come across a blog that's
    both equally educative and engaging, and let me tell you, you've hit the nail on the head.
    The problem is an issue that too few men and women are speaking intelligently about.
    I'm very happy that I stumbled across this in my hunt for something regarding this.


    Also visit my page :: nutrition bars

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!!!!