Etykiety

Acufactum (2) Aimee Stewart (19) Alessandra Adelaide Needleworks (13) Bent Creek (1) Bloemencorso (2) Bothy Threads (7) Boże Narodzenie (43) Brooke Books (1) Cardinal Christmas Ball (2) CCN (29) Chapeau Ivre (2) Cuore e Batticuore (1) Deepest Love (3) dekoracje (4) Des Crepes (4) Dimensions (3) diy (1) Dzień Matki (3) Dzień Ojca (5) Elisa Passions (3) Enchanted Mermaid (4) Fée a la Mésange (2) Fée au Rouge - Gorge (4) Fee Bleue (3) Fee Chatainge (1) Fizzy Moon (2) galeria (171) Haed (17) HAFT XXX (322) handmade (22) Heritage Stitchcraft (1) Jan Houtman (7) karnet na igły (4) kartki (29) Koningsdag (1) koty (10) Krzyżykowe ABC (15) Le Martin Pecheur (3) Le Pecheur (3) LHN (15) listownik (1) Lizzie Kate (13) Mediterranean Mermaid (1) Mermaid Azure (4) Mermaid of the Pearls (4) Mermaids of the deep blue (4) metryczka (12) Mill Hill (36) Mirabilia (53) moja kicia Zuzia (13) moje projekty (25) monogram (11) narzędzia (10) Neocraft (6) Nimue (27) Nora Corbett (49) okno na świat (19) organizacja (16) Paris (3) Passione Ricamo (3) Permin of Copenhagen (8) pinkeep (2) podziękowania (22) pomysły (28) Poussière de Fée (4) prezent (51) Queen of Mermaid (3) RR ciasteczkowy (4) RR herbaciany (5) Rto (4) Sabrina (1) Sajou (1) Sal " Drzewo życia" (7) sal bożonarodzeniowy 2013 (3) sal bożonarodzeniowy 2014 (5) Sal jesienny (12) Sal księżycowy (7) sal świąteczny 2013 (4) Sal u Anny (15) Sal u Diany (3) Sal wiosenno - letni (8) Sal z Imbryczkiem (3) SCHIPHOL- lot MH17 (1) SODA (10) tatty teddy (11) The Bliss Fairy (6) The Petal Fairy (5) The Snowflower Diaries (3) The Stargazer (5) UB- design (4) Valerie Pfeiffer (1) Vervaco (2) w dniu ślubu (4) Wielkanoc (15) wiosna (8) World Travel Book Shelf (19) Wyróżnienie (4) wzory haftów (5) zakładka (2) zakupy (38) zawieszki (43) Zweigart (4) życzenia (28)

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 15 czerwca 2015

Hafciarskie przyzwyczajenia

Widzę, że wiele z Was zaangażowało się
 w zabawę Ani z bloga  " Manufaktura Rozmaitości " - Hafciarskie przyzwyczajenia-
Postanowiłam do Was dołączyć, bo patrząc na moje początki z haftowaniem na każde pytanie wtedy odpowiedziałabym całkiem inaczej. Być może za jakiś czas czytając moje odpowiedzi powtórzę " nigdy nie mów nigdy " i odkryje inne zalety mojego hobby i nie wykręcę się już tłumaczeniem, że to z przyzwyczajenia :))
A więc przedstawiam Wam  " Moje hafciarskie przyzwyczajenia ":
1. Jaka jest Twoja ulubiona tkanina do wyszywania ?
Zdecydowanie lubię haftować na lnie, ale często też sięgam po aidę ( 14ct, 16ct, 18ct ). 
Nie przepadam za to za sztywnymi materiałami.
2. Rysujesz na tkaninie kratki, czy nie ?
To zależy od wielkości obrazka. Na dużych bardzo ułatwia mi to haftowanie.
3. Zaczynasz haftować na środku tkaniny, czy w rogu ?
Staram się zaczynać zawsze od lewego dolnego rogu i kierować się ku górze. 
To mój ulubiony kierunek. 
4. Trzymasz robótkę w ręku, czy wolisz używać krosna lub stojaka ?
W ręku. 
5.Wolisz wzory w formie elektronicznej, czy papierowej ?
Kiedyś używałam tylko wzorów w formie papierowej, a teraz niezastąpiony jest dla mnie tablet.
6. Jaka jest Twoja ulubiona pora na wyszywanie ?
Jeżeli tylko mam dobre światło to każda pora dnia lub nocy jest dla mnie dobra.
7. Wyszywasz wzór tak długo jak skończysz, czy zmieniasz co jakiś czas ?
Różnie to bywa i zależy od wzoru. Staram się wszystkie kończyć, ale czasami w trakcie haftowania hafcik przestaje mi się podobać i ląduje w szufladzie. 
8. Czy masz jakieś UFO-ki ?jeśli tak, to ile ?
Tak, jak dobrze pamiętam chyba 3.
9. Czy podczas haftowania oglądasz filmy lub słuchasz muzyki ?
Lubię oglądać filmy.
10. Często bierzesz udział w salach i tego typu zabawach ?
Raczej tak.
11. Czy masz listę wzorów, które będziesz haftować, czy też kolejność jest spontaniczna ?
Lista wzorów oczywiście  jest, ale czasem pomiędzy stałe pozycje wskoczy jakiś nowo znaleziony wzorek, który mnie tak zauroczy, że nie może czekać w kolejce.


Wszystkie zdjęcia to moje ostatnie zakupki z pasmanterii " Haftix ".
Paczka dotarła do mnie w tempie ekspresowym, co umiliło mi tylko wolne dni :))
Chcę również gorąco podziękować za pudełko na mulinki, które było prezentem ze sklepu.
:))))))


3 komentarze:

  1. Chętnie poczytałam Twoje odpowiedzi, sama też odpowiedziałam na te pytania, miło się dowiedzieć czegoś więcej o ludziach, którzy mają tą samą pasję... pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna zabawa. Zaczynasz haftowac jak ja. Korzystasz ze wzorów w formie elektronicznej -tyle,że ja haftuje z lapka bo tabletem zawładnęły dzieci. Też preferuję len do haftu ale pracuję również na innych tkaninach.Zakupy świetne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!!!!