Etykiety

Acufactum (2) Aimee Stewart (19) Alessandra Adelaide Needleworks (13) Bent Creek (1) Bloemencorso (2) Bothy Threads (7) Boże Narodzenie (43) Brooke Books (1) Cardinal Christmas Ball (2) CCN (29) Chapeau Ivre (2) Cuore e Batticuore (1) Deepest Love (3) dekoracje (4) Des Crepes (4) Dimensions (3) diy (1) Dzień Matki (3) Dzień Ojca (5) Elisa Passions (3) Enchanted Mermaid (4) Fée a la Mésange (2) Fée au Rouge - Gorge (4) Fee Bleue (3) Fee Chatainge (1) Fizzy Moon (2) galeria (171) Haed (17) HAFT XXX (322) handmade (22) Heritage Stitchcraft (1) Jan Houtman (7) karnet na igły (4) kartki (29) Koningsdag (1) koty (10) Krzyżykowe ABC (15) Le Martin Pecheur (3) Le Pecheur (3) LHN (15) listownik (1) Lizzie Kate (13) Mediterranean Mermaid (1) Mermaid Azure (4) Mermaid of the Pearls (4) Mermaids of the deep blue (4) metryczka (12) Mill Hill (36) Mirabilia (53) moja kicia Zuzia (13) moje projekty (25) monogram (11) narzędzia (10) Neocraft (6) Nimue (27) Nora Corbett (49) okno na świat (19) organizacja (16) Paris (3) Passione Ricamo (3) Permin of Copenhagen (8) pinkeep (2) podziękowania (22) pomysły (28) Poussière de Fée (4) prezent (51) Queen of Mermaid (3) RR ciasteczkowy (4) RR herbaciany (5) Rto (4) Sabrina (1) Sajou (1) Sal " Drzewo życia" (7) sal bożonarodzeniowy 2013 (3) sal bożonarodzeniowy 2014 (5) Sal jesienny (12) Sal księżycowy (7) sal świąteczny 2013 (4) Sal u Anny (15) Sal u Diany (3) Sal wiosenno - letni (8) Sal z Imbryczkiem (3) SCHIPHOL- lot MH17 (1) SODA (10) tatty teddy (11) The Bliss Fairy (6) The Petal Fairy (5) The Snowflower Diaries (3) The Stargazer (5) UB- design (4) Valerie Pfeiffer (1) Vervaco (2) w dniu ślubu (4) Wielkanoc (15) wiosna (8) World Travel Book Shelf (19) Wyróżnienie (4) wzory haftów (5) zakładka (2) zakupy (38) zawieszki (43) Zweigart (4) życzenia (28)

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 4 listopada 2014

Sal wiosenno - letni - 1

Pierwszy obrazek salowy gotowy...












19 komentarzy:

  1. Widzę,że SAL będzie cudny :) Pierwszy obrazek bajeczny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się bardzo fajnie, ja też się ostro wzięłam i wczoraj rozpoczęłam ten sam wzorek. Jeszcze troszkę mi zostało i jako organizatorka nie wyrobie się na własny sal:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pierwszy obrazek już jest, a ja rameczki zaczęłam wszystkie wyszywać, a obrazka na razie brak i nie wiem czy do jutra zdążę, ale chociaż zaczęłam...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie się zaczyna!:) Będę śledzić postępy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wygląda -kolorki cudo. Ja ruszę w późniejszym terminie bo teraz czas na zimowe hafty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda prześlicznie. Uwielbiam hafty na lnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wychodzi. Ja przegapiłam zapis na SAL, coz ego teraz żałuję:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie wyszło:) Ja tez zaczęłam od tego wzorka:) A co to za tkanina?

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że każdy zaczyna z innej strony :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne kolorki,fajnie wychodzi. Ja pewnie zacznę dopiero za miesiąc, teraz muszę wioskę zalesiać;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kolorki! Idealnie współgrają z płótnem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie Ci idzie :-) mnie najbardziej podoba się to, że każda z Was zaczęła haftować od innej strony :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne, bardzo podobają mi się kolory

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny hafcik Magdo :) Bardzo mi się podoba twoje dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uuuuu, jaki super... podoba mi się, ale ja juz raczej nie weznę w nim udzialu...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. No proszę! Na wielu blogach już zima, a u Ciebie tak cieplutko i wiosenno - letnie nastroje! Co za miła odmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny początek ja zaczęłam od góry ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!!!!