Etykiety

Acufactum (2) Aimee Stewart (19) Alessandra Adelaide Needleworks (13) Bent Creek (1) Bloemencorso (2) Bothy Threads (7) Boże Narodzenie (43) Brooke Books (1) Cardinal Christmas Ball (2) CCN (29) Chapeau Ivre (2) Cuore e Batticuore (1) Deepest Love (3) dekoracje (4) Des Crepes (4) Dimensions (3) diy (1) Dzień Matki (3) Dzień Ojca (5) Elisa Passions (3) Enchanted Mermaid (4) Fée a la Mésange (2) Fée au Rouge - Gorge (4) Fee Bleue (3) Fee Chatainge (1) Fizzy Moon (2) galeria (171) Haed (17) HAFT XXX (322) handmade (22) Heritage Stitchcraft (1) Jan Houtman (7) karnet na igły (4) kartki (29) Koningsdag (1) koty (10) Krzyżykowe ABC (15) Le Martin Pecheur (3) Le Pecheur (3) LHN (15) listownik (1) Lizzie Kate (13) Mediterranean Mermaid (1) Mermaid Azure (4) Mermaid of the Pearls (4) Mermaids of the deep blue (4) metryczka (12) Mill Hill (36) Mirabilia (53) moja kicia Zuzia (13) moje projekty (25) monogram (11) narzędzia (10) Neocraft (6) Nimue (27) Nora Corbett (49) okno na świat (19) organizacja (16) Paris (3) Passione Ricamo (3) Permin of Copenhagen (8) pinkeep (2) podziękowania (22) pomysły (28) Poussière de Fée (4) prezent (51) Queen of Mermaid (3) RR ciasteczkowy (4) RR herbaciany (5) Rto (4) Sabrina (1) Sajou (1) Sal " Drzewo życia" (7) sal bożonarodzeniowy 2013 (3) sal bożonarodzeniowy 2014 (5) Sal jesienny (12) Sal księżycowy (7) sal świąteczny 2013 (4) Sal u Anny (15) Sal u Diany (3) Sal wiosenno - letni (8) Sal z Imbryczkiem (3) SCHIPHOL- lot MH17 (1) SODA (10) tatty teddy (11) The Bliss Fairy (6) The Petal Fairy (5) The Snowflower Diaries (3) The Stargazer (5) UB- design (4) Valerie Pfeiffer (1) Vervaco (2) w dniu ślubu (4) Wielkanoc (15) wiosna (8) World Travel Book Shelf (19) Wyróżnienie (4) wzory haftów (5) zakładka (2) zakupy (38) zawieszki (43) Zweigart (4) życzenia (28)

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 23 września 2014

Wyruszam w długą podróż czyli........moje podejście do Haed'a



I wybrałam mojego Haed'a.
Zdjęcie zaczerpnięte ze strony http://heavenandearthdesigns.com/

To "World Travel Book Shelf" autorstwa Aimee Stewart.
Fajne fotki obrazka tutaj, a galeria autorki tu.
Polecam, na prawdę warta obejrzenia.

Wybór nieprzypadkowy, jako, że od zawsze marzyła mi się wycieczka dookoła świata,
  to ten obrazek wydaje się idealny :))
Materiał, jaki początkowo wybrałam to biała Luganda 25ct,
Jednak w ostateczności  padło na polską aidę 20ct.
Poniżej przygotowania ( zdjęcie z Luganą 25ct) :
 
 W tym zestawie do kompletu brakuje mi jednego kolorku,
 który w między czasie już do mnie dotarł.Tak jak i bobinki,których mi brakło.
Oj,...przeraża mnie ta ilość kolorów
Trzymacie kciuki za mnie i życzę wszystkim miłego wieczorka :)))

23 komentarze:

  1. Wow! Jestem zachwycona tym obrazem. Będę bardzo kibicować i z przyjemnością śledzić postępy. Przygotowania do nowego projektu są super. Kompletowanie mulin, nawijanie na bobinki, wybór tkaniny... Zapowiada się cudownie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały plan! Mam nadzieję, że będziesz pokazywała postępy :) Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie piękny! Trzymam kciuki i czekam na kolejne odsłony haftu :-)
    Wielka przygoda przed Tobą :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem co napisać..czy bardziej zazdroszczę czy podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia. Ja wyszywam Treasure Hunt Bookshelf. Cudne są obrazy Aimee tylko przygotuj się na confetti i zmianę koloru co jeden krzyżyk...

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam, ja chyba jeszcze nie dojrzałam do żadnego Head'a

    OdpowiedzUsuń
  7. No no no imponujące. Z ciekawością będę śledzić postępy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dasz radę... Bo kto jak nie Ty :) Będę kibicować wiernie i w razie co służę kopniakami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzor haftu jest cudownie kolorowy i pelny szczegolowo. Bede z przyjemnoscia sledzic Twoje postepy.... A ilosc mulinek jest imponujaca, ale do ogarniecia :) POzdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Obraz fantastyczny, taki kolorowy, wesoły, nie mogę się doczekać dalszych odsłon więc do dzieła moja droga, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam twój zapał do naprawdę WIELKIEJ pracy. Życzę równych krzyżyczków)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki i będę zaglądać :) Napisałam maila, gdybyś mogła w wolnej chwili odpowiedzieć to będę wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zatkało mnie..... nie wiem co napisać....... to będzie arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorów pełno, jak to u tej artystki. Ja będę robiła inny jej wzór, będziemy się wspierać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Robi wrażenie. Ja nie mam serca do kolosów. Jakie to jest duże w krzyżykach?

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam, jeszcze raz podziwiam i życzę powodzenia. To nie na moje ręce ani oczy. Kolorki bardzo przyjemne, ale faktycznie sporo. Jestem bardzo ciekawa jak to będzie wyglądało już wyhaftowane, więc cierpliwie będę czekać na relacje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam wszystkich, którzy zabierają się za hafty z taką ilością kolorów, ja bym chyba nie mogła. Mam od ponad roku zaczęty jeden kolos i nawet jednej strony wzoru nie skończyłam haftować ;( Obraz jest przecudny, ale jakoś nie potrafię się tylko na im skupić cały czas sięgam po coś mniejszego...
    Powodzenia w Haed'zie! Uwielbiam prace Aimee. Będę śledzić efekty haftowania ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, jaka ilość kolorów. Podziwiam chęci zrobienia tak wielkiego haftu. Mnie ,jak narazie, przerażają tak wielkie hafty,
    Będę na pewno śledzić postępy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. O matko i córko! Czeka Cię gigantyczna praca, ale też wielka przygoda z kolorami!!! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czeka Cię ciężka praca ale efekt będzie wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  22. O masakra! Trzymam kciuki i będę kibicować!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!!!!