Etykiety

Acufactum (2) Aimee Stewart (19) Alessandra Adelaide Needleworks (13) Bent Creek (1) Bloemencorso (2) Bothy Threads (7) Boże Narodzenie (43) Brooke Books (1) Cardinal Christmas Ball (2) CCN (29) Chapeau Ivre (2) Cuore e Batticuore (1) Deepest Love (3) dekoracje (4) Des Crepes (4) Dimensions (3) diy (1) Dzień Matki (3) Dzień Ojca (5) Elisa Passions (3) Enchanted Mermaid (4) Fée a la Mésange (2) Fée au Rouge - Gorge (4) Fee Bleue (3) Fee Chatainge (1) Fizzy Moon (2) galeria (171) Haed (17) HAFT XXX (322) handmade (22) Heritage Stitchcraft (1) Jan Houtman (7) karnet na igły (4) kartki (29) Koningsdag (1) koty (10) Krzyżykowe ABC (15) Le Martin Pecheur (3) Le Pecheur (3) LHN (15) listownik (1) Lizzie Kate (13) Mediterranean Mermaid (1) Mermaid Azure (4) Mermaid of the Pearls (4) Mermaids of the deep blue (4) metryczka (12) Mill Hill (36) Mirabilia (53) moja kicia Zuzia (13) moje projekty (25) monogram (11) narzędzia (10) Neocraft (6) Nimue (27) Nora Corbett (49) okno na świat (19) organizacja (16) Paris (3) Passione Ricamo (3) Permin of Copenhagen (8) pinkeep (2) podziękowania (22) pomysły (28) Poussière de Fée (4) prezent (51) Queen of Mermaid (3) RR ciasteczkowy (4) RR herbaciany (5) Rto (4) Sabrina (1) Sajou (1) Sal " Drzewo życia" (7) sal bożonarodzeniowy 2013 (3) sal bożonarodzeniowy 2014 (5) Sal jesienny (12) Sal księżycowy (7) sal świąteczny 2013 (4) Sal u Anny (15) Sal u Diany (3) Sal wiosenno - letni (8) Sal z Imbryczkiem (3) SCHIPHOL- lot MH17 (1) SODA (10) tatty teddy (11) The Bliss Fairy (6) The Petal Fairy (5) The Snowflower Diaries (3) The Stargazer (5) UB- design (4) Valerie Pfeiffer (1) Vervaco (2) w dniu ślubu (4) Wielkanoc (15) wiosna (8) World Travel Book Shelf (19) Wyróżnienie (4) wzory haftów (5) zakładka (2) zakupy (38) zawieszki (43) Zweigart (4) życzenia (28)

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 23 stycznia 2014

Szuflandia


Nie wiem jak Wam, ale mnie przybywa i przybywa...
Za niedługo będę potrzebować dodatkowego pokoju na moje robótki,
Dawno, dawno temu pokazywałam Wam szafeczki szufladkowe w jakie się wyposażyłam.
Teraz pora na ich zawartość...
Na pierwszy ogień idą szufladki z Dmc:
Oj, można by pomyśleć, że do haftu krzyżykowego wystarczą igła , tamborek, materiał i kanwa.
Ale jak już nie wystarczą to wygląda to tak: 
***
Szuflada nr.1
( nici metalizowane, kolorowe cekiny, szpilki, igły, tiul, ozdobne klamerki, koraliki Mill Hill, naparstki, frędzle, agrafki, tagi, 

***
Szuflada nr. 2
( dziurkacze, koraliki, kolorowe pisaki i mniej potrzebne drobiazgi)

***
Szuflada nr. 3
( tasiemki ozdobne zwykłe i materiałowe, zapasy mulin Dmc, mulinki bezimienne, kwiatki filcowe, mulinki cieniowane Dmc i Perle 5, tasiemki do prezentów itd)




Jako druga szafeczka w kratkę:
***
Szuflada nr. 1
( materiały)

***
Szuflada nr. 2
( tasiemki ozdobne)

***
Szuflada nr. 3
( bałagan)
***
Szuflada nr. 4
( tasiemki ozdobne cd. i tasiemki koronkowe)

***
Szuflada nr 5
(tasiemki ozdobne cd.)


***
Szuflada nr. 6
( kanwy)



Jako trzecia komoda:
Szuflada nr.1 
( m.in. skończone hafciki czekające na ramki, akcesoria piśmiennicze, taśmy do zabezpieczania materiałów)


***
Szuflada nr. 2
( m. in. tamborki, ramki , tasiemki ozdobne) 

Na razie nawinięte na rolkę po folii aluminiowej

Pudełko nr. 1
( filce i materiały)



Pudełko nr.2
( tasiemki ozdobne cd. taśmy aidowe, sznurki ozdobne)



Zakamarek w pokoju
( papiery do pakowania prezentów oraz cd. ramek, czekających na swój moment:))

Szafka w komodzie nr. 2
( wszelakie narzędzia  do robienia kartek....)
I pudełeczka:
 *** 
Guzikowe


 ***
m. in. koralikowe

 ***


Trochę tego jest...
Jestem ciekawa jak to wygląda u Was???
Pozdrawiam gorąco










20 komentarzy:

  1. Jaki porządek! Ja szyję lalki i mam dużo materiałów, wypychaczy, włoczek, drutów, szydełek jeden wielki misz - masz a może raczej jeden wielki bałagan. Serdecznie zapraszam - będzie mi bardzo milo gościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze.. chociaż musze powiedzieć ze kiedy zaczęłam przygode z haftem krzyżykowym w 1998 roku nie było tak dużo dostępnych nici do haftowania i wszystkie jakie dostałam w prezencie zamknęłam w 8 pudełkach po cygarach. Wydawało mi się że mam porządek. Kiedy doszły do tego koraliki zrobił się wielki misz masz czyt bałagan nad którym staram się zapanować. Podoba mi się jak Ty to "ogarnęłaś":)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za porządek! A jakie piękne zbiory, nic tylko wyszywać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie mnie zatkało. Jaki porządek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja!!! Ja jestem w trakcie "grupienia" moich zbiorów. Jak tylko skończę to na pewno się pochwalę :) w głowie poukładałam wszystko szybciutko gorzej z praktyką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecież ty masz tam całą pasmanterię :D !!
    Świetnie wszystko zorganizowane
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Вот это здорово! Сколько сокровищ! Теперь осталось только творить )))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo!! Jaki porządek!! U mnie wszystko jest w pudełku po butach :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, ale mnie pozytywnie zaskoczyłyście niesamowitymi komentarzami:))) Nie spodziewałam się w ogóle:))) Dopiero teraz je wszystkie przeczytałam , bo u mnie w domku od wczoraj wieczora coś się stało z internetem, więc będąc z wizytą u mamy skorzystałam z komputera i zajrzałam na bloga:)))) A tutaj jakie zaskoczenie:))))))))
    Dziękuję Wam dziewczyny bardzo mocno !!!!!!!!!!!!!!!!! I życzę Wam miłego wieczorku :))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bosko. Poczułam się jak w niebie :) Uwielbiam wszelkiego rodzaju pudełeczka, szufladki, szafeczki :)
    PS. Przyznaj się skąd wytrzasnełaś takie super szufladki (mowa o tych DMC)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szufladki z Dmc znalazłam na holenderskich aukcjach internetowych i udało mi się je kupić za 12 euro :)) jak dobrze pamiętam dwie szafeczki były do sprzedania za 20 euro, więc i tak myślę, że to nie wiele:))))

      Usuń
    2. szczęściara z Ciebie :)

      Usuń
  11. Szczęka mi opadła ale tego masz prawie jak prywatna pasmanteria :) Ja mam do swojej dyspozycji tylko 3 szuflady jedna wypchana ramkami,druga gotowymi pracami,trzecia muliną,materiałami itp. rzeczami do haftu.

    OdpowiedzUsuń
  12. O jejku ileż skarbów na raz me oczy ujrzały ;o) Oczopląsów dostałam z radości na ten widok ;o) Twoja kolekcja jest mega pokaźna ;o) zazdroszczę ;o)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ cuda. Tyle tego dobrego, że nie wiem na co mam patrzeć. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko i córko, tyle tego i taki porządek, normalnie aż się zawstydziłam... Nazbierało mi się mulinek i różnych przydasiów robótkowych i przestałam już nad tym panować. Czas się zabrać za porządki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Łaaaaaaaaaaaaaał, ale super różności :) Świetnie zaplanowałaś :)
    Podrzucisz trochę do mnie? :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega pokaźna kolekcja! Aż zazdroszczę takiej domowej pasmanterii jak i porządeczku który w niej panuje;)) Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz wszystko pięknie zorganizowane :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wszystko uporządkowałaś w szufladach.
    Ja jednak mam stanowczo za dużo wszystkiego i ciągle czegoś szukam, mimo, że w pudłach rzeczy posegregowane.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!!!!