Etykiety

Acufactum (2) Aimee Stewart (19) Alessandra Adelaide Needleworks (13) Bent Creek (1) Bloemencorso (2) Bothy Threads (7) Boże Narodzenie (43) Brooke Books (1) Cardinal Christmas Ball (2) CCN (29) Chapeau Ivre (2) Cuore e Batticuore (1) Deepest Love (3) dekoracje (4) Des Crepes (4) Dimensions (3) diy (1) Dzień Matki (3) Dzień Ojca (5) Elisa Passions (3) Enchanted Mermaid (4) Fée a la Mésange (2) Fée au Rouge - Gorge (4) Fee Bleue (3) Fee Chatainge (1) Fizzy Moon (2) galeria (171) Haed (17) HAFT XXX (322) handmade (22) Heritage Stitchcraft (1) Jan Houtman (7) karnet na igły (4) kartki (29) Koningsdag (1) koty (10) Krzyżykowe ABC (15) Le Martin Pecheur (3) Le Pecheur (3) LHN (15) listownik (1) Lizzie Kate (13) Mediterranean Mermaid (1) Mermaid Azure (4) Mermaid of the Pearls (4) Mermaids of the deep blue (4) metryczka (12) Mill Hill (36) Mirabilia (53) moja kicia Zuzia (13) moje projekty (25) monogram (11) narzędzia (10) Neocraft (6) Nimue (27) Nora Corbett (49) okno na świat (19) organizacja (16) Paris (3) Passione Ricamo (3) Permin of Copenhagen (8) pinkeep (2) podziękowania (22) pomysły (28) Poussière de Fée (4) prezent (51) Queen of Mermaid (3) RR ciasteczkowy (4) RR herbaciany (5) Rto (4) Sabrina (1) Sajou (1) Sal " Drzewo życia" (7) sal bożonarodzeniowy 2013 (3) sal bożonarodzeniowy 2014 (5) Sal jesienny (12) Sal księżycowy (7) sal świąteczny 2013 (4) Sal u Anny (15) Sal u Diany (3) Sal wiosenno - letni (8) Sal z Imbryczkiem (3) SCHIPHOL- lot MH17 (1) SODA (10) tatty teddy (11) The Bliss Fairy (6) The Petal Fairy (5) The Snowflower Diaries (3) The Stargazer (5) UB- design (4) Valerie Pfeiffer (1) Vervaco (2) w dniu ślubu (4) Wielkanoc (15) wiosna (8) World Travel Book Shelf (19) Wyróżnienie (4) wzory haftów (5) zakładka (2) zakupy (38) zawieszki (43) Zweigart (4) życzenia (28)

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 24 października 2014

World Travel Book Shelf - 1


 Ufff, pierwsze krzyżyki za mną.
Zaczęłam zupełnie z innej strony, bo od lewego dolnego rogu i będę zmierzać ku górze. 
To najwygodniejszy dla mnie kierunek haftowania.
Myślę, że w niczym to nie przeszkadza. 
 Cały hafcik to 406500 krzyżyków. 
Za mną 5120 czyli 1,25 %.
Mam nadzieję, że teraz nabiorę trochę rozpędu



Lada dzień dotrą moje materiałki do trwających zabaw salowych i wreszcie będę mogła zacząć kolejne hafciki...


11 komentarzy:

  1. ja zaczynam odwrotnie - od prawego dolnego rogu :) Miłego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja też czekam na paczuszkę, bo Sal czeka:) A tu widze, bardzo duże wyzwanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to zaczynamy z tej samej strony :) Trzymam kciuki za kolosa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie tak też wygogniej. Gratuluję poczátku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zaczynam od tej samej strony :-) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie to jest olbrzymie! Teraz widać to bardzo wyrażnie! Powodzenia i podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny początek, powodzenia w dalszym xxx ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matkoooo - trzymam kciuki i to z całych sił - To będzie COŚ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja zawsze zaczynam od lewego dolnego rogu (jedyny wyjątek to Rejs). Ciekawe w jakim tempie będzie Ci to szło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!!!!