Etykiety

Acufactum (2) Aimee Stewart (19) Alessandra Adelaide Needleworks (13) Bent Creek (1) Bloemencorso (2) Bothy Threads (7) Boże Narodzenie (43) Brooke Books (1) Cardinal Christmas Ball (2) CCN (29) Chapeau Ivre (2) Cuore e Batticuore (1) Deepest Love (3) dekoracje (4) Des Crepes (4) Dimensions (3) diy (1) Dzień Matki (3) Dzień Ojca (5) Elisa Passions (3) Enchanted Mermaid (4) Fée a la Mésange (2) Fée au Rouge - Gorge (4) Fee Bleue (3) Fee Chatainge (1) Fizzy Moon (2) galeria (171) Haed (17) HAFT XXX (322) handmade (22) Heritage Stitchcraft (1) Jan Houtman (7) karnet na igły (4) kartki (29) Koningsdag (1) koty (10) Krzyżykowe ABC (15) Le Martin Pecheur (3) Le Pecheur (3) LHN (15) listownik (1) Lizzie Kate (13) Mediterranean Mermaid (1) Mermaid Azure (4) Mermaid of the Pearls (4) Mermaids of the deep blue (4) metryczka (12) Mill Hill (36) Mirabilia (53) moja kicia Zuzia (13) moje projekty (25) monogram (11) narzędzia (10) Neocraft (6) Nimue (27) Nora Corbett (49) okno na świat (19) organizacja (16) Paris (3) Passione Ricamo (3) Permin of Copenhagen (8) pinkeep (2) podziękowania (22) pomysły (28) Poussière de Fée (4) prezent (51) Queen of Mermaid (3) RR ciasteczkowy (4) RR herbaciany (5) Rto (4) Sabrina (1) Sajou (1) Sal " Drzewo życia" (7) sal bożonarodzeniowy 2013 (3) sal bożonarodzeniowy 2014 (5) Sal jesienny (12) Sal księżycowy (7) sal świąteczny 2013 (4) Sal u Anny (15) Sal u Diany (3) Sal wiosenno - letni (8) Sal z Imbryczkiem (3) SCHIPHOL- lot MH17 (1) SODA (10) tatty teddy (11) The Bliss Fairy (6) The Petal Fairy (5) The Snowflower Diaries (3) The Stargazer (5) UB- design (4) Valerie Pfeiffer (1) Vervaco (2) w dniu ślubu (4) Wielkanoc (15) wiosna (8) World Travel Book Shelf (19) Wyróżnienie (4) wzory haftów (5) zakładka (2) zakupy (38) zawieszki (43) Zweigart (4) życzenia (28)

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 1 września 2014

1 wrzesień

Jako, że dziś 1 wrzesień przedstawiam kolejną kartkę z kalendarza.
Choć szkoła już dawno za mną, ta data niezmiennie kojarzy mi się z rozpoczęciem roku szkolnego i mimo, że u większości zaczynających właśnie dziś rok szkolny kojarzona jest raczej z czymś nieprzyjemnym, ja gdybym tylko mogła to chętnie wróciłabym do tych czasów :)))
To były szalone i beztroskie lata, które zawsze miło wspominam :))
A wracając do chatki, to ilość okien sugeruje mi budynek szkoły, 
a jak Wam się wydaje ????



Zrobiłam też sobie mały prezencik, zakupiłam trzy tamborki 3,4 i 5 cali.
Przede wszystkim skusiła mnie ich wielkość i długie śruby, które są zdecydowanie wygodniejsze.
 Ku zdziwieniu dostałam też mały prezencik :))



9 komentarzy:

  1. Z drugiej strony biurka już nie jest tak beztrosko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała przyjemność szkoły wróci do mnie w następnym roku- synek będzie pierwszoklasistá.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja chyba nie chciałabym się cofnąć do tamtych czasów:) Było,minęło...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zakupy-tamborków nigdy dość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba wszystkie z nas uwielbiają takie zakupy, wzorki, tamborki, niteczki...Hafcik super... A ja też lubię tą szkolną atmosferę i miło wspominam lata nauki i chętnie bym do tego wróciła... pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili do siebie....

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten wrześniowy hafcik! Jabłuszek (ostatnio bardzo na czasie) nie mogło na nim zabraknąć.
    Też mam kilka drewnianych tamborków. Według mnie słabo napinają, ale za to nie gniotą tak tkaniny jak te plastikowe, no i są niezastąpione przy małych hafcikach. Ciekawi mnie prezencik jaki dostałaś. Czyżby jakaś nowa mulina?

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafcik uroczy :-) i fajne zakupy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ;) uroczy hafcik i świetne prezenty sobie sprawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny domek. Marzy mi się ta seria. Szkoda, że mnie na nią nie stać, a Anna nie odpowiedziała mi na prośby dołączenia do SALu... :( To na pewno będzie przepiękna kolekcja domków. Ta kolorystyka - cudo! I świetne tamborki. Ostatnio zastanawiałam się nad zakupem podobnych. Chciałabym się nauczyć jak prawidłowo umieścić w nich wyszyty obrazek i zastosować je jako ramkę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!!!!